.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گرامیداشت یاد آیت ا... طالقانی در بهشهر با سخنرانی اعظم طالقانی

دبیر کل جامعه زنان ایران توانمندی ایران رادر رعایت حقوق یکدیگر دانست و گفت: ما تنها با توانمندی نظامی نمی توانیم به قدرت تبدیل شده و توانمند شویم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ،اعظم طالقانی شب گذشته در مراسم گرامیداشت یاد آیت ا... طالقانی در بهشهر افزود:هرگاه بتوانیم حداقل حقوق 50 میلیون نفر از ایرانیان را رعایت نموده و از تبعیض و عدم رعایت حقوق دیگران دوری کنیم موفقیت ما حتمی خواهد بود و جامعه ما از مشکلات و معضلات دور خواهد شد.

وی ادامه داد:ما در حال حاضر با رعایت نکردن حقوق دیگران در زندگی از بسیاری امکانات دور شده ایم و در این راستا جوانان ما با روی آوردن به اعتیاد ازدرون خالي شده اند.

وی گفت:جوانی که به فکر بهداشت جسمی و روحی خود نباشد نمی تواند برای جامعه فرد مفیدی باشد و در این راستا سیستم و مسئولین مربوطه که در حق جوانان ما اجحاف و کم کاری کرده اند مقصرند.

"طالقانی" افزود: باید با برنامه ریزی مناسب و مدون و توسعه آزمایشگاهها در کشور از هدر رفتن این جوانان و همچنین فرار مغزها در کشور جلوگیری کرد.

فرزند آیت ا.... طالقانی در ادامه یادآور شد: نظر آیت ا... طالقانی بر نظام شورائی و حاکمیت مردم بر سرنوشتشان بوده که تا آخرین لحظات نیز دغدغه مردم و مشکلاتشان را داشته اند و بر این عقیده بودند که نظام شورائی باید در تمام ساختار مملکت گسترش یابد.

وی با اظهار تاسف از جایگزینی بسیاری از احادیث غلط برای توجیه کارها در جامعه گفت:باید در این زمینه با رجوع به قرآن و آیات رهائی بخش از روایات و احادیث اشتباه خودداری کرده و با واقع بینی و مطالعه در قرآن که بخش عظیمی از آیات آن در رابطه با تاریخ،روابط اجتماعی و اخلاقی است به سعادت برسیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.